perjantai 3. huhtikuuta 2009

Questions



Still the best for me.

Synkistely perjantai.
Takatalvi ja kaikkee mahtavaa.

Vaasalaisilla ei oo elämää. Minne muutetaan?

Sydämiä niille poikakavereille jotka jaksaa odottaa Gina Tricon oven ja pukuhuoneiden edessä toista tuntia, olette ihania.

Olin tänää tuoksuttelemassa tuoksuja.
Päädyin siihen, että oma on aina ihanin, vaikka se saakin kohta vaihtua.
Huomasin myös, että miesten tuoksut on ihan älyttömä voimakkaita.
Saan pestä mun vaatteet ehkä kolme kertaa että ne haihtuis pois.
Tosi jees.

Oon kyllä aina tienny, että en oikeen handlaa ruoanlaittoa, mutta nykyään en saa edes leipää
leikattua ilman että kädessä on ihan mukavan syvä haava.
Jess.

Miks mua ei jännitä vaikka huomenna on kisat ja kolme tyttöä on kipeenä?
Kohta mä varmaan kyllä tajuan tän tilanteen.

Kuunnelkaa Trepanation Party by Voxtrot ja Young Folks cover by The Kooks, ne kuuluu tähän päivään.

Tulkaa kattomaan meidän kisoja variskan koululle huomenna kl. 11.00 (tai jotain.) ja kiljukaa sit ku Amfit esittään(jos esittää) . Niin ehkä muaki rupeis taas jännitäämään.Ja niin toivottakaa meille onnea. We are so gonna need that.

xx Hilla

2 kommenttia:

  1. sori mä kannustan vasamattaria.
    Olin aika onnellinen etten omaa tyttökaveria kun ginatricot tuli.

    VastaaPoista